03 mayo 2011

Respuesta a Josep Solano sobre su comentario "Com es diuen les persones que no diuen la veritat, doncs?"

Enlace al blog de Josep Solano:





Com es diuen les persones que no diuen la veritat, doncs?


"Sigui dit per endavant que agraeixo sincerament els enllaços del Sr. Martínez al meu bloc –seria molt estúpid de la meva part no fer-ho, car sempre és un honor que les persones que et llegeixen considerin que el que escrius és prou important com per fer-ho arribar a d’altra gent–, malgrat que no el conec personalment i, suposo, malgrat les nombroses diferències de parers i criteris que tenim. El que no tinc tan clar i no entenc és aquest atac sobtat de bones maneres que em sembla llegir entre línies en el seu bloc. Dit amb tot respecte, el Sr. Martínez tampoc li brinda un tracte gaire favorable a la María Elena Pérez, de la mateixa manera que no va brindar-lo al seu antecessor, César Arrizabalaga. La gran diferència que veig, doncs, és l’ànim i la intencionalitat: el Sr. Martínez –molt legítimament, cal dir-ho– té (o tenia, no ho sé) aspiracions polítiques locals i jo no en tinc pas cap –almenys de moment, mai se sap. Que quedi clar, doncs."




Josep, no es mi intención un "ataque bajo las buenas maneras" cuando resalto la frase que comentas. Ni mucho menos, simplemente la resalto porque creo que ambos estamos poniendo al descubierto las formas y maneras en que actúa María Elena Pérez, Alcaldesa de Montcada i Reixac, Secretaria de la Agrupación del PSC en Montcada y no sé cuantas cosas más.


Sobre el ánimo e intencionalidad que dices que estoy dedicando a María Elena Pérez y que en su día no dediqué a César Arrizabalaga, (Ver cualquiera de las revista Mírame y verás como estás equivocado en esto), no es consecuencia de ser promotor de Gent per Montcada, siempre he intentado sacar a la luz pública el mangoneo que utiliza el PSC en Montcada (únicamente hablo de Montcada) y de su socio-necesario y partícipe CIU.

Todavía están pendientes de explicación un montón de "temas calientes" y en especial quiero recordar el de la desaparición de las farolas de la calle Mayor del que tiene mucho que explicar el tio de la Alcaldesa José Antonio García y el Regidor de los Servicios Municipales en ése período, Sergio Hermoso, el cual por cierto va el número 8 en la lista de la candidatura del PSC.

Hay infinidad de temas pendientes y no sólo del PSC también de CIU y a la oposición (ICV-EUia, PP y ERC), también les tenemos que pedir explicaciones del trabajo realizado en estos cuatro años.

Nos leemos. Un saludo

No hay comentarios: